Diane van den Nieuwenhof over haar functie bij Van der Valk Hotel Hoorn

Publicatiedatum 16 maart 2021

Diane van den Nieuwenhof is 1 februari gestart als Directiesecretaresse bij Van der Valk Hotel Hoorn. Hierbij ondersteunt ze Tessa van der Valk, de General Manager van het hotel. De eerste maand is haar ontzettend goed bevallen en ze vindt de grote horecaonderneming nu al een leuke werkgever.

Als Directiesecretaresse assisteert ze Tessa van der Valk en ontziet haar bij zoveel mogelijk dagelijkse werkzaamheden. Hieronder valt bijvoorbeeld; agendabeheer, correspondentie en het maken van afspraken. Daarnaast is Diane aanwezig bij vergaderingen. Deze vergaderingen zijn heel divers: van de dagelijkse bezigheden tot MT overleggen.

“Dit is dé vacature”

Diane heeft ruime ervaring als Management Assistente. “Voorheen heb ik gewerkt bij een verzekeringsmaatschappij, maar deze branche was niet voor mij weggelegd. Ik werd door mijn man geattendeerd op twee vacatures, waaronder de functie bij Van der Valk. Ik heb de tweede vacature nooit gelezen, want ik dacht; dit is hem. Waarom heb ik niet eerder aan de horeca gedacht?” Diane heeft gelijk gereageerd op de vacature ondanks de onzekere tijd waarin we nu verkeren. “Ik heb mijn cv opgestuurd en werd gebeld door Desiree. We zijn in gesprek gegaan en ik heb dit informele gesprek als zeer prettig ervaren”. Op het moment dat Diane reageerde op de vacature liepen er al verschillende gesprekken. Aan het einde van het gesprek met Diane gaf Desiree aan dat ze haar alsnog ging voorstellen bij Van der Valk, aangezien Diane wel eens de geschikte kandidaat kon zijn. “Kort daarna werd ik uitgenodigd voor een gesprek met Tessa van der Valk. Ik was super enthousiast. Na dit gesprek werd al snel een tweede gesprek gepland. Hierna kreeg ik dezelfde dag nog te horen dat ik de baan had”.

“Ik kan niet wachten tot het hotel weer volloopt”

Wat Diane opvalt is dat, ondanks de coronatijd, het onwijs dynamisch is binnen het hotel. De functie is een leuke uitdaging. Het is namelijk niet alleen marketing of het restaurant waar je op focust, het is het totaalpakket. “Ik kan niet wachten tot we weer helemaal opengaan en het hotel weer volloopt. Dat ik ook mag gaan ervaren hoe het is als de gasten weer volop in het hotel aanwezig zijn”.

De eerste weken waren erg hectisch geeft Diane aan. “Er loopt heel veel, maar ik pak alles met beiden handen aan, wat mij goed afgaat.” Tessa is sinds kort begonnen in haar functie als General Manager en dit maakt het voor Diane extra leuk. “We maken samen een nieuwe start, waardoor we met elkaar meegroeien. Het leuke aan de functie is dat ik zelf ook ideeën kan inbrengen en ik hoop met mijn ervaring een goede toevoeging te zijn”.

“Alle lof voor BaanBereik”

Diane is daarnaast ook positief over de samenwerking met BaanBereik. “Ik werd vlak voor mijn eerste gesprek gebeld door Lysann om mij succes te wensen en tips te geven. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Dat zegt veel over jullie verbondenheid met de kandidaten. Daarnaast kreeg ik ook nog een kaart en een bos bloemen op mijn eerste werkdag. Een klein gebaar, maar zoveel zeggend. Alle lof voor BaanBereik!”

Wij zijn blij dat we je konden helpen bij deze prachtige functie. Desiree Romar wenst jou, namens heel BaanBereik, ontzettend veel werkplezier en succes!

Win te gekke prijzen!

BaanBereik bestaat alweer 12,5 jaar. Wil je kans maken op te gekke prijzen?

Job Alert

Ontvang de laatste vacatures in jouw vakgebied direct in je mailbox.

Laatste Nieuws

Interview met Lex Boekweit van Unit Catering

Publicatiedatum 1 maart 2024
Ongeveer 15 jaar geleden kwam Lex voor het eerst in aanraking met BaanBereik, en nu, anderhalf decennium later, bloeit de samenwerking nog steeds waardevol en succesvol. Lex licht toe: "Voor ons intensieve project in Keukenhof hebben we de juiste mensen nodig, en BaanBereik heeft die precies voor ons weten te vinden." Nieuwsgierig naar het volledige interview? Lees snel verder!
Lees meer

Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen– BaanBereik

Publicatiedatum 28 februari 2024
Hoewel onze deuren altijd openstaan, benadrukken we dit extra tijdens de Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen in de week van 18 tot 22 maart. Dit is een open bedrijvenweek om inwoners kennis te laten maken met Westfriese ondernemingen. Want persoonlijk contact werkt altijd nog het beste! Meld je aan en kom bij ons binnen.
Lees meer

Interview met Mark Vijn, producent van de musical 'Je, Anne'

Publicatiedatum 23 februari 2024
Wat een eer! Dit jaar maakt Mark Vijn van MarkVijn Theaterproducties voor het eerst deel uit van het bestuur van het WestFries Ondernemersgala. Als producent voegt hij met zijn creativiteit een prachtige dimensie toe. Maandag gaat de voorstelling 'Je, Anne' in première, en dat gaat kippenvelmomenten opleveren. Benieuwd naar zijn verhaal over de musical en zijn succes? Lees dan snel verder!
Lees meer