Interview Amanda Ruitenburg

Publicatiedatum 23 april 2020

Op 1 april is Amanda Ruitenburg bij Feenstra in vaste dienst getreden als Servicemedewerkster. Amanda heeft twee jaar via BaanBereik gewerkt. Wij namen contact met haar op om te vragen hoe zij deze twee jaar heeft ervaren.

Het sollicitatieproces

Amanda verteld dat het sollicitatieproces in 2018 soepel verlopen is. “Ik zag een vacature voor telefoniste voorbij komen op Indeed. Deze vacature was via jullie uitgezet. Ik heb mijn CV opgestuurd en werd toen vrij snel uitnodiging voor een gesprek”.Amanda heeft contact gehad met Denise Ligthart (werkzaam voor BaanBereik vestiging Heerhugowaard) die haar heeft voorgesteld bij Feenstra. “Het eerste gesprek bij Feenstra was meteen raak. Hier wilde ik werken”.

De werkzaamheden

De werkzaamheden die Amanda uitvoert bij het bedrijf zijn divers. Ze begon onder andere met het aannemen van de telefoon en klanten te woord staan. Daarna heeft ze langzaam werkzaamheden als contractbeheer, administratie en het inplannen van monteurs erbij gekregen. Amanda geeft aan dat ze deze werkzaamheden onder de knie heeft gekregen door het gewoon te doen. “Mijn werkzaamheden werden steeds uitgebreider en er kwam steeds meer bij. Je moet kunnen schakelen, dat is erg belangrijk in deze functie”.

Amanda geeft aan dat ze echt op haar plek zit. “Ik vind het leuk om klanten te helpen. Dit geeft een voldaan gevoel. Ook de sfeer bij Feenstra is altijd goed. Ik ben erg tevreden met mijn werk”.

Door het coronavirus werkt Amanda momenteel thuis. “Sinds maart werk ik vanuit huis. Ik kan mijn werkzaamheden gelukkig gewoon uitvoeren. Ik heb mijn laptop en alle systemen werken goed. Ik mis wel het sociale contact met mijn collega’s”.

Waarom BaanBereik

In eerste instantie is Amanda bij BaanBereik gekomen door de vacature op Indeed. Ze had nog niet eerder van BaanBereik gehoord. “Met de kennis van nu zou ik BaanBereik zeker aanbevelen. Alles is goed geregeld. De afspraken, het nabellen, ze zijn heel attent met presentjes voor de medewerkers tijdens Sinterklaas of Pasen. Er is veel aandacht voor de medewerkers. Ook door middel van de evenementen houd je goed contact met BaanBereik”. Amanda geeft aan dat ze het moeilijk vond om afscheid te nemen van BaanBereik. “Tijdens mijn exit gesprek met Denise vroeg ze of BaanBereik dingen heeft waar ze van kunnen leren. Hierop gaf ik antwoord dat ze niet zo goed hun best moeten doen voor hun medewerkers, want hierdoor is het extra moeilijk om weg te gaan”. Als laatst voegt Amanda hieraan toe:“Ik had het erg naar mijn zin bij jullie, maar het is ook fijn om overgenomen te worden door Feenstra”.

Wij wensen Amanda ontzettend veel werkplezier bij Feenstra!

Job Alert

Ontvang de laatste vacatures in jouw vakgebied direct in je mailbox.

Laatste Nieuws

Jari's succesverhaal: Van werken op de Zomerborrel naar Magazijnmedewerker met BaanBereik

Publicatiedatum 27 juli 2024
Van werken op de BaanBereik Zomerborrel tot een vakantiebaan als Magazijnmedewerker bij Bercomex... Lees in de blog het succesverhaal van Jari.
Lees meer

Michelle en Freek vieren hun jubilea bij BaanBereik!

Publicatiedatum 24 juli 2024
Bij BaanBereik vieren we twee bijzondere mijlpalen: Michelle is 5 jaar in dienst en Freek zelfs al 10 jaar! In ons nieuwste blog delen ze hun ervaringen en vertellen ze wat hun tijd bij BaanBereik zo speciaal maakt. Lees verder om meer te weten te komen over hun persoonlijke verhalen.
Lees meer

Bijverdienen in de zomervakantie: Ontdek de mogelijkheden bij BaanBereik

Publicatiedatum 23 juli 2024
De zomervakantie is het ideale moment om een leuke bijbaan te vinden. Of je nu extra geld wilt verdienen, nieuwe vaardigheden wilt leren, of gewoon actief wilt blijven, vakantiewerk biedt talloze voordelen. Lees verder om te ontdekken welke vakantiebanen BaanBereik voor jou in petto heeft en hoe wij je kunnen helpen de perfecte bijverdienste deze zomer te vinden.
Lees meer