Judith Spronk over haar nieuwe functie bij Van der Valk

Publicatiedatum 25 februari 2021

Ook al is het momenteel rustig bij Van der Valk, intern zijn er diverse veranderingen gaande. Judith Spronk is deze maand via BaanBereik gestart als Facilitair Manager bij de succesvolle horecaonderneming. In deze functie zorgt Judith ervoor dat alle faciliteiten aanwezig zijn waardoor de medewerkers optimaal kunnen werken.

“Ik ben heengegaan als mezelf”

Judith heeft 15 jaar werkervaring als Facilitair Manager. Via LinkedIn benaderde Desiree Romar haar voor de functie bij Van der valk. “Op het moment dat Desiree mij benaderde had ik al een baan. Toch vond ik dit een ontzettend mooie functie en wilde ik graag op gesprek komen. Dit maakte dat ik helemaal niet zenuwachtig was tijdens de sollicitatieprocedure, want ik had niets te verliezen. Ik vond het super leuk om in gesprek te gaan en dit heb ik ook overgebracht, denk ik. Ik ben er heengegaan als mezelf en kreeg de volgende dag te horen dat ze enthousiast over mij waren” geeft Judith aan.

“Mijn functie kun je vergelijken met het huishouden thuis”

Als Facilitair Manager stuurt Judith een team van 15 medewerkers aan. Wanneer het hotel weer volledig opengaat, groeit dit team tot ongeveer 20 medewerkers. “Mijn functie kun je vergelijken met het huishouden thuis, maar dan in het groot. Zonder dat je het door hebt, komen er veel facetten bij kijken. Je moet alles regelen om het draaiende te houden. Een voorbeeld is de was. De wasmachine moet heel zijn, er moet waspoeder aanwezig zijn, je hebt iemand nodig die de wasmachine in- en uitruimt, dat de persoon zich prettig voelt bij het werk en ingeroosterd is”. Hiernaast denkt Judith mee over de verbeteringen in het hotel en voert ze functioneringsgesprekken. Kortom; een hele brede functie.

“Mensen maken mij blij”

Wat de functie zo leuk maakt, vindt Judith, zijn de mensen. “Mensen maken mij blij. Ik wil graag ervoor zorgen dat zij gelukkig worden van hun werk”. Judith is momenteel drie weken aan het werk en merkte in het begin dat het personeel nog wat terughoudend was over haar komst. “Ik ben heel open, vriendelijk en positief en ik merkte dat aan het einde van de week iedereen dit ook naar mij toe werd. Dat je het vertrouwen aan mensen geeft dat ze zich veilig voelen bij je en durven te zeggen wat ze denken, daar krijg ik energie van”.

Een ontzettend mooie functie die Judith mag uitoefenen. Namens Desiree Romar en Team BaanBereik wensen wij je veel succes en werkplezier!

Onze mooie samenwerking met Van der Valk willen wij graag vieren met een winactie. Houd onze sociale media goed in de gaten.

Job Alert

Ontvang de laatste vacatures in jouw vakgebied direct in je mailbox.

Laatste Nieuws

Nationale Secretaresse Dag

Publicatiedatum 18 april 2024
Vandaag zetten wij Tessa in het zonnetje op Nationale Secretaresse dag! Tessa is niet alleen gestart met commerciële taken, maar ondersteunt ook ons commerciële team met zowel administratieve als secretariële taken. Daarom willen we jou graag in het zonnetje zetten en je bedanken voor je inzet! Benieuwd naar Tessa haar verhaal? Lees snel verder!
Lees meer

Hoe gaat het nu met Marissa?

Publicatiedatum 17 april 2024
Marissa is begonnen met haar stage bij BaanBereik als Office Assistent. Nu is Marissa alweer een paar maanden aan het werk. Benieuwd hoe het met haar gaat? Lees dan snel verder!
Lees meer

Interview met Esther (Styling by Esther)

Publicatiedatum 10 april 2024
Ontdek hoe Esther, met steun van BaanBereik, haar eigen bedrijf 'Styling by Esther' opzette, geïnspireerd door haar passie voor interieurdecoratie. Een verhaal van doorzettingsvermogen en inspiratie dat vrouwen aanmoedigt om hun dromen na te jagen.
Lees meer